29 September 2007

Ooops...

Lenge siden sist!
Det var det jeg visste, jeg er ikke flink til dette. Men nå skal jeg ikke gi opp helt enda. Jeg skriver når jeg kommer på det, også skal jeg prøve å bli flinkere for hver gang!
Har skjedd litt av hvert siden sist. Vi har jo f eks vært i bryllup til broren min. Håper jeg får lagt ut noen bilder vi tok den dagen, de var helt nydelige begge to!
Vi har det travelt alle sammen for tiden. Tommy og Benjamin har begynt teine-sesongen igjen, og storkoser seg på sjøen. Benjamin har også begynt på barnetrim, kjempegøy! Dagene går utrolig fort, selv om jeg ikke jobber. Har jo hendene fulle. Angelica er i barnehagen kun to dager i uken, og Benjamin har fri hver onsdag. Så aldri et sekund fred og ro ;)
Ja, bortsett fra de to dagene A er på bhg, da blir det litt ekstra tid på PC'en, selv om inspirasjonen er litt borte for tiden. Håper det tar seg opp igjen snart, for nå lengter jeg etter å scrappe!
I dag har vi vært på tur. Endelig litt sol ute, så deilig for oss solhungrige sunnmøringer! Noen bilder fra fjøra på Molnes (Vigra)





">

No comments: