08 September 2007

2 prinsesser

Angelica skulle ha selskap igår, men det ble utsatt av flere grunner. Vi holdt likevel et lite miniselskap, siden Annéa var her! Et koselig lite selskap. Mormor fant frem kjolene hun har strikket til prinsessene. Er de ikke søte?

Skulle ønske jeg kunne tatt litt bedre bilder, men været sa vi måtte holde oss innendørs. Lærte noe nytt om fokus ETTER disse bildene ble tatt (takk pappa). Jeg holder det for meg selv, for det er sikkert noe ALLE vet... men jeg visste det altså ikke. Men nå vet jeg! :D

Har scrappet en LO i kveld også. Er hjemme alene, sambo er på utdrikningslag til brudern. Glad det ikke er meg, sier jeg bare. Synes synd på han i morgen, han blir helt fullstendig knust når han drikker.
Fikk begynt å scrappe litt fra ferien i år. Har masse bilder jeg vil scrappe fra turen, her er fra Kristiansand Dyrepark og apeskogen.

No comments: